beerborec.cz     Přihlásit se    --   Registrace               Jak na to     FAQ
Hledání (BETA)
 
 
  Chybí:

  Značka piva

  Akce

  Statistika

  Jiné...

Přidat značku piva

Před zadáním se zkuste přesvědčit, že ještě nežádal nikdo před vámi:

Hledaný text         Jen nevyřízené         Jen moje        

   Pravidla pro přidávání českých značek
     Návrhy lze zadávat jen po přihlášení


01.12.2020  
Energetik       
01.12.2020
Návrh: Přidán plzeňský pivovar Proud, který již oficálně jede a jeho piva jsou již všechna vařena na jejich varně. Přidány i nosné podznačky.
Reagovat
'

30.11.2020  
Svobi       
30.11.2020
Návrh: ještě link na fb www.facebook.com/bbrewcompany
Reagovat
'
30.11.2020libor.fcs
Přidáno jako CB.

30.11.2020  
Svobi       
Návrh: Ahoj, zvažte přidání LP Bitches brew company, prý jsou to lidé z Garpa, co si kvůli nedostatečné kapacitě pomáhají jinde. Díky, M.
Reagovat
'

29.11.2020  
libor.fcs       
Návrh: Martine, já zase otravuju :D Mám tady další přistání lítače. Jde o nizozemský pivovar Wispe, jehož značku už tady máme založenou u pivovaru De Leckere, kde se před přistáním převážně vařilo. Pivovar je na adrese Herengracht 16, Weesp, v bývalém kostele. Vypadá to fakt nádherně. http://wispe.nl/ ; https://www.facebook.com/wispebier
Reagovat
'
29.11.2020vemnr
Ďakujem za info. Pridal som nový pivovar a existujúcu značku som presunul tam.
29.11.2020libor.fcs
Díky ;)

28.11.2020  
boshke       
28.11.2020
Návrh: Ahoj, nevím, jestli se to tu už řešilo - "pivovar" Prosecký Jiřík - https://www.facebook.com/proseckyjirik/ Zřejmě nějaký (pseudo)lítač. Jako vždy nechávám na autoritách, zda a jak to přidají :) Díky
Reagovat
'
28.11.2020libor.fcs
Ahoj, jasný kontrakt - na etiketě je napsáno "Pro Prosecký Jiřík vyrábí Pivovar Beznoska."
28.11.2020libor.fcs
Přidáno 28.11.2020

28.11.2020  
libor.fcs       
Návrh: Ahoj Martine, mám tady jedno netradiční přistání lítače. Dánský LP Evil Twin přistál, ale v New Yorku. Na adrese 1616 George St, Queens. Co jsem tak všechno pročítal, tak jejich působení v Dánsku trvalo jen dva roky, pak se majitel přestěhoval do NY a jako lítač vařil v amerických pivovarech. https://eviltwin.nyc/
Reagovat
'
28.11.2020libor.fcs
Pivovaru v NY byl otevřel v lednu 2019.
28.11.2020vemnr
Presne kvôli takýmto prípadom by mali byť všetci lietači v CB... Vďaka za info, idem sa na to pozrieť.
28.11.2020vemnr
Přidáno 28.11.2020
28.11.2020vemnr
Podľa správnosti by si teraz všetci borci, ktorí pili Evil Twin po 01.01.2019 mali upraviť svoju štatistiku...
28.11.2020libor.fcs
Díky za Tvou práci ;) Doufejme, že už je to stěhování mezi kontinety a zeměmi přešlo :D
01.12.2020seedcorp
Tak ono Mikkeler a Ewil Twin (jeho brácha) jsou takoví kosmopolité... :)

27.11.2020  
Henri       
Návrh: Ahoj Martine, prosím o přidání pivovaru Hallertauer Brauerei - Urban Chestnut, Am Brunnen 2, Wolnzach - urbanchestnut.de - Děkuji.
Reagovat
'
27.11.2020vemnr
Je to len nemecká pobočka tohto pivovaru: http://www.beerborec.cz/page.php?page=pivovar_detail&brewery_id=4431
27.11.2020vemnr
Pozri ako to vysvetlil karci 31.01.2017. http://www.beerborec.cz/page.php?page=miss&sel_type_no=1&search_str=urban+chestnut&what=
28.11.2020Henri
Já s tím nemohu souhlasit. Ano, pivovar Hallertauer Brauerei ve Wolnzachu má stejného vlastníka jako pivovary v St. Louis, ale to má stejného vlastníka např. i Radegast, Gambrinus, Plzeňský Prazdroj nebo Staropramen, Ostravar, Pernštejn a nad nimi jsou Asahi a Molson Coors a o mnoha minipivovarech ani nemluvě. A já si myslím, že když piji pivo z Wolnzachu, tak je teda sakra jiné, nežli pivo ze St. Louis, který je vzdušnou čarou 7600 km daleko a je mezi ním větší rozdíl, nežli mezi pivovary, které jsou od sebe pár desítek, či stovek kilometrů. Prostě si s klidným svědomím nemůžu zapsat pivo z Bavorského Wolnzachu jako pivo ze Stl Louis v USA. Zajímá mě i názor ostatních beerborců, alespoň máme o čem diskutovat.
28.11.2020Henri
K argumentaci, že jde o značky, která se jistě objeví, chci upozornit na to, že ve Wolnzachu používají označení Hallertauer Brauerei a k němu i logo svého mateřského pivovaru. Na etiketách piv např. z Nošovic je také napsáno vyrábí Plzeňský Prazdroj, a. s.
28.11.2020luBOSSko
niečo podobné som chcel napísať aj ja, plný súhlas s Henrim ... toto je normálny kamenný pivovar s vlastným sortimentom ... podobne na Slovensku pivovar Vŕšky, tri pivovary (Terchová, Žilina,Zvolen) a každý je samostatne, čo si myslím, že je správne ... ad absurdum by mohla byť aj Černá Hora, Platan, Rychtář a pod. len ako upresnenie pod Lobkowicz, lebo je to jeden vlastník
28.11.2020libor.fcs
Tak když to srovnáváte s českými pivovary, tak já také zareaguju, jinak bych se do toho Martinovi nepletl :D To srovnávní je totiž mimo. Můžete to srovnat s případy, kdy si stejný majitel otevře druhý, třetí, další provoz. Lobkowicz ani Prazdroj ten případ není, tady přece konglometáry skoupily už existující pivovary. A je tady spousta případů, kdy má majitel víc provozů, ale vaří jenom jednu značku. Třeba Hostivar nebo těch x Frogů v Paříži. Pak ale také spousta pivovarů, kdy se ty sortimenty a značky liší. Třeba BrewDoq/OverWorks. Nebo Birra del Borgo/Collerosso. A tyhle pivovary přece Martin zakládá zvlášť. Tohle jsem upřímně moc nestudoval, ten sortiment vypadá rozdílně, ale přijde mi, že všechno se to jmenuje Urban Chestnut, nevím no ;)
28.11.2020vemnr
Neviem Henri o čom chceš diskutovať. Toto už máme predsa dávno prediskutované. Presne ako píše Libor. Porovnanie ktoré si uviedol s českými pivovarmi nie je porovnateľné vôbec, lebo tie firmy poskupovali existujúce pivovary a neotvárali nové prevádzky. To že Vŕšky majú 3 značky je Liborove rozhodnutie, ktoré akceptujem ale pri zahraničných pivovaroch by sme sa zbláznili, keby k jednej značke máme zakladať všetky ich výrobné závody. Urban Chestnut by som smelo prirovnal k pivovaru Stone, kde som sa na veľký tlak rozhodol urobiť výnimku a založil som aj Stone (Berlin) a ten potom aj tak čoskoro svoju činnosť skončil, lebo americký majiteľ sa tak jedného dňa rozhodol. Karci urobil správne, že túto značku medzi nemecké nezaložil a ja to nemám dôvod meniť.
28.11.2020Henri
Zde také nikdo neotevřel nový provoz, nýbrž Němec žijící v USA koupil již existující historický městský pivovar (který se dostal do insolvence), ve kterém pokračuje ve výrobě, takže se to rozhodně nedá přirovnat k Stone, ale vlastně ani k českým a slovenským pivovarům skoupeným obřími nadnárodními molochy, protože zde se o žádný moloch nejedná, ale pouze o Němce, který má pivovar v USA a nyní i v Německu. - https://www.donaukurier.de/lokales/pfaffenhofen/Wolnzach-wochennl262015-Es-gaert-wieder-im-Bottich;art600,3067606
29.11.2020libor.fcs
No já tam tu kontinuitu na Bürgerbräu nevidím, spíš ten borec využil toho, že pivovar byl v dobrém stavu, tak jej začel provozovat, ale nenavazuje na ten původní sortiment, což je škoda, bylo to hned zcela jasné. Myslím, že je to stejný případ jako teď nově u pivovaru Winkler v Melkendorfu u Bamberku. Pivovar v roce 2016 ukončil výrobu a v roce 2018 získal objet nové majitele a začal fungovat jako Brandholz Brauerei. Na původní Winkler tam ovšem už není žádná návaznost. Na druhou stranu by se ta piva z Bavor dala docela dobře odlišit od těch amerických. Na etikách je tam nosný nápis Hallertauer, což na pivech z USA není. Nevím, tohle je taková hraniční situace, myslím, že obě varianty jsou schůdné. Víc, než případ Stone mi to připomíná Tuborg Fici. Ale neberte to ode mne jako nějakou agitaci za jednu, či druhou variantu. Mě tady tohle dohledávání podrobností o historii pivovarů a značek baví, tak jsem sem napsal, co jsem k tomu dohledal ;)
29.11.2020Slávista
Koupím si v Německu německé pivo s nápisem Hallertauer, chci si ho zadat na BB a ejhle. Musím zadat Urban Chestnut z Ameriky. Bez ohledu na to, kdo kde koupil pivovar a zda na něco navazuje nebo nenavazuje, vám to přijde logický?
29.11.2020boshke
Koukám, že jsem to tehdá v roce 2017 způsobil svým požadavkem já :P Nebudu tady zabrušovat, ale když se člověk podívá na etikety, tak "Hallertauer" není nijak zásadně dominantní. Rozhodně ne výraznější než více než jasné logo Urban Chestnut. Že je německý pivovar pouze "pobočkou" americké základny, je poměrně jednoznačné i ze stránek - https://www.urbanchestnut.com/visit/hallertauer-brauerei Podznačka by dle mého ničemu neuškodila, ale věřím, že vemnr správně drží nastolenou linii... ať už je jakákoli :)
29.11.2020vemnr
Posledná moja reakcia. Oficiálny názov firmy je Urban Chestnut Brewing Company Deutschland GmbH. Stránka pivovaru je: http://urbanchestnut.de/ Názov Hallertauer Brauerei je používané evidentne iba k tomu, aby v hrdých nemeckých pivopičoch vzbudili dojem, že pijú domáce pivo. Je to jednoznačne značka Urban Chestnut a tu máme založenú. Nie je žiadny dôvod zakladať novú značku. Howgh.
29.11.2020xsikix
"Oficiálny názov firmy je Urban Chestnut Brewing Company DEUTSCHLAND GmbH". A proto si to každý zadejte jako pivo z USA :-D Zase rejpám ;-)
30.11.2020boshke
xsikix: A když si koupíš DÁNSKÉ pivo Tuborg, které bylo uvařeno v pivovaru, jehož oficiální název je United Romanian Breweries, zadáš si ho jako DÁNSKÉ nebo RUMUNSKÉ? :P Taky rejpu ;)
30.11.2020xsikix
Boshke: Kdyby tu bylo to rumunské, tak samozřejmě tak, ovšem to tu není....
30.11.2020Henri
Tak ještě jinak. Představme si situaci, že se vyřeší problém okolo pivovaru ve Vyškově, který bude zprivatizován. Koupí ho např. náš kamarád z Bambergu Stephan Michel, který vlastní pivovar Mahrs. Pivovar ve Vyškově zprovozní, bude tam vlastní tým se sládkem, který bude vařit vlastní piva. Všichni budeme rádi, že pivovar vstal z mrtvých a můžeme opět pít pivo z Vyškova. Stephan, protože je hrdý na svůj pivovar v Bambergu a bude chtít ukázat že i pivo ve Vyškově k němu patří, že ručí za kvalitu svou značkou, promítne Mahrs i do názvu pivovaru na Hané. Zároveň bude ale chtít odlišit piva vařená v Bambergu od těch z Hané, tak použije název Hanácký pivovar Mahrs. A jak na to zareagujeme mi zde? Budeme si zapisovat pivo uvařené ve Vyškově jako německý Mahrs, nebo založíme značku Hanácký pivovar Mahrs? A mám si já zadat pivo Hallertauer Zuagroast z pivovaru Urban Chestnut Hallertauer Brauerei ve Wolnzachu jako pivo z USA, které se ani v St. Louis nevaří a ani v St. Louis žádný pivovar Hellertauer není, nebo bych měl mít možnost si ho zadat k německému pivovaru vlastněnému, ať už kýmkoliv?
30.11.2020xsikix
https://www.youtube.com/watch?v=38cfssG_NSY
01.12.2020luBOSSko
v poslednom Henriho príspevku nevidím chybu + Slávista vyššie ... sú nejaké pravidlá a pri nádnárodnych kolosoch je to jasné ale toto je legitímna, zdôvodnená, logická požiadavka a ak je to proti interným predpisom, tak možno by sa tie mali zmeniť ... ber to ako názor

26.11.2020  
Dwarf       
Návrh: ahoj Martine, možná koukám špatně, ale nemůžu najít US pivovar Equilibrium - https://www.eqbrew.com/ ... pokud se nemýlím, prosím o založení značky
Reagovat
'
27.11.2020vemnr
Přidáno 27.11.2020

24.11.2020  
libor.fcs       
Návrh: Ahoj Martine, prosím o přidání švýcarského pivovaru Davoser Craft Beer. https://www.davosercraftbeer.ch/home.html ; https://www.ratebeer.com/brewers/davoser-craft-beer/39559/
Reagovat
'
25.11.2020vemnr
Přidáno 25.11.2020
26.11.2020libor.fcs
Děkuju! ;)

23.11.2020  
seedcorp       
Návrh: Prosím přidat pod Berounského Modvěda značku Frantík, 10tku. Mají to jako novinku, stabilní, 3,8 alc. Poslední dobou nemají Zlatýho koně, prý pořád přestavují varnu, ale tohle mají... tak nwm. Díky.
Reagovat
'
24.11.2020xsikix
Posední dobou taky mají pracidelně v nabídce 14° Vévoda der Herzog. Tu 10° sem měl též a na PETce bylo František, nikoliv Frantík....
24.11.2020xsikix
https://untappd.com/b/berounsky-medved-frantisek/4047110/photos
24.11.2020libor.fcs
Takže František, nebo Frantík? :D
24.11.2020Slávista
Nemá to něco společného se Suchomastským Františkem, kterého tu už máme, a který taky patří pod Beroun?
24.11.2020libor.fcs
Pokud si vzpomínám, tak to bylo pivo vařené pro tu jejich hospodu v Suchomastech, o kterém tehdy někdo mylně tvrdil, že je vařeno přímo tam..
25.11.2020Slávista
Jasně, ale není to totéž pivo? Že by vařili jednoho Františka pro Suchomasty a jednoho pro Beroun, to se mi nějak nezdá.
25.11.2020libor.fcs
Slávista: Také si myslím. Navíc ta jejich hospoda v Suchomastech už není vedena na webu, tak kdoví, zda už neskončila.
25.11.2020xsikix
Ta hospoda už nefunguje, a to minimalně podruhé....
25.11.2020libor.fcs
No resultát bude dle všeho takový, že pokud skončila ta hospoda, tak ten přívlastek Suchomastský již pozbyl aktuálnosti a pivo se nyní jmenuje pouze František.
28.11.2020libor.fcs
Upravil jsem to dle aktuálního stavu.
28.11.2020xsikix
Zrovna sem přicyklistil od Medvěda a chtěl zde potvrdit toho Františka, kolega seedcorp si dal asi malé, nebo měl růžžové brýle :-)

23.11.2020  
Energetik       
Návrh: Ahoj Martine, prosím o přidání značky La Brassicola, jedná se o italský markeťák, je to vařeno pro síť Eurospin. Nějaké informace zde (jazyk lze překliknout vpravo nahoře) http://unabirralgiorno.blogspot.com/2018/04/lartigianale-al-discount-la-brassicola.html Díky moc!
Reagovat
'
23.11.2020vemnr
Přidáno 23.11.2020

22.11.2020  
Prd       
Návrh: Oktoberfestbier / Oktoberfest Bier bude dáno tím, jak to používá sám výrobce na etiketě. Akorát teda Hacker-Pschorr nyní používá Oktoberfest Märzen. Blbý je, že takovýto detaily ti výrobci klidně můžou měnit jak je napadne...
Reagovat
'
22.11.2020Prd
Pardon, měla to být reakce níže..

22.11.2020  
boshke       
Návrh: Tak jestli se nepletu, už tu chybí Oktoberfestbier jenom od Spatenu, ne? Přesně to, které jsem si teď koupil ve Zlejch časech :)
Reagovat
'
22.11.2020boshke
Ne, tak chybí ještě Hofbräu :) A ještě bych si dovolil navrhnout sjednocení Oktoberfestbier vs. Oktoberfest Bier...
22.11.2020Prd
Oktoberfestbier / Oktoberfest Bier bude dáno tím, jak to používá sám výrobce na etiketě. Akorát teda Hacker-Pschorr nyní používá Oktoberfest Märzen. Blbý je, že takovýto detaily ti výrobci klidně můžou měnit jak je napadne...
23.11.2020vemnr
Přidáno 23.11.2020

21.11.2020  
boshke       
Návrh: Ahoj, u račínského pivovaru Richard zřejmě změnit stránky na https://www.pivo-richard.cz/...?
Reagovat
'
21.11.2020boshke
S tím mne napadá, jestli zároveň nepřejmenovat značku / udělat novou podznačku / jak se to dělá? Očividně se to teď prodává jako "Richard"...
21.11.2020libor.fcs
Ahoj, no tyhle stránky patří brněnskému pivovaru Richard. Na těch stávajícíh se dá k informacím o pivovaru proklikat. Značka se jmenuje Račínské pivo a né Richard proto, aby se to nepletlo. Oba pivovary vlastní stejný majitel. Od začátku se ale sortiment piv liší, proto to tady není vedeno jako třeba Louny a Zichovec v jednom chlívku.
21.11.2020boshke
Super, díky za briskní reakci. Čert aby se v tom fakt vyznal. Tak jsem tedy pil to brněnské ;)
21.11.2020boshke
Jeden Minipivovar U Richarda a značka Richard a druhý Račínský minipivovar Richard...
21.11.2020libor.fcs
Ony se tak jmenují od začátku, je to něco jako franšíza dle všeho. Račínské pivo je umělá značka. Ta piva mají nosný nápis Richard, ale jinak se jmenují jinak, než produkce z Brna - Leopold, Světák, Mlátička,..

20.11.2020  
serepes       
Návrh: Ahoj, prosím přidat klasický homebrewing: Postřelený špak (Kopřivnice - Špaček) Díky
Reagovat
'
23.11.2020lbh1
Přidáno 23.11.2020

20.11.2020  
Prd       
Návrh: Zdar podruhé. Prosím o přidání klasického HB ze surovin. Značka BeeJ Institut, město Brno, jméno Zahejský. Vařiči jsou tedy tři, ale u tohoto je umístěna technologie. Děkuji.
Reagovat
'
20.11.2020Prd
Značka je správně s apostrofem mezi umístěným před písmenem J, ale nelze to s tím prokletým znakem odeslat.
20.11.2020lbh1
Přidáno 20.11.2020
20.11.2020lbh1
Systém celkovo neberie apostrof... musel som tam strčiť iný - podobný znak...
21.11.2020Prd
Nevadí :-). Díky moc.

20.11.2020  
Prd       
Návrh: Zdar. Prosím o přidání novozélandského pivovaru Fortune Flavours. https://www.fortunefavours.beer nebo https://www.ratebeer.com/brewers/fortune-favours/33938/ . Děkuji.
Reagovat
'
21.11.2020vemnr
Přidáno 21.11.2020
22.11.2020Prd
Děkuji.

19.11.2020  
Slávista       
Návrh: Ahoj, prosím přidat domovarnickou značku Kníže Štěpán (Rosice - Volejník). Pivo z koncentrátů. Kdyby bylo nutné uvést, o jaké jde Rosice, jsou to Rosice u Chrudimi. Předem díky.
Reagovat
'
19.11.2020lbh1
Přidáno 19.11.2020
20.11.2020Slávista
Děkuji.

17.11.2020  
Hříbek       
Návrh: Ahoj prosím přidat americký pivovar z Arizony Sleepy Dog (SleepyDogBrewing.com)
Reagovat
'
19.11.2020vemnr
Přidáno 19.11.2020

17.11.2020  
Pearce       
Návrh: Ahoj, prosím přidat francouzský pivovar dOrgemont (http://www.orgemont.com/, https://www.ratebeer.com/brewers/brasserie-d-orgemont/4910/), značku Valmy. Díky
Reagovat
'
19.11.2020vemnr
Pridal som aj značku Orgemont aj značku Valmy. Značka Valmy fungovala ešte pred založením tohto pivovaru a pivovar ju odkúpil a pokračuje v jej výrobe. Preto status hlavnej značky.
19.11.2020vemnr
Přidáno 19.11.2020

17.11.2020  
poky       
Návrh: Ahoj,prosím přidat pod marockou Casablancu podzacky Doble malta a Reserva viz např.zde https://catandobirras.com/mercadona-imitando-marca-popular/ Díky
Reagovat
'
17.11.2020libor.fcs
ahoj, já měl tato piva také kdysi v merku ;) jsou to markeťáky - Mercadona je španělský řetězec supermarketů.
17.11.2020poky
Ano jsou to marketaky,ale na etiketě píšou výrobce sbm casablanca , dovozce mercadona, takových značek pro mercadona je spousta...
19.11.2020vemnr
Čaf, sú to jednoznačne markeťáky varené pre obchody Mercadona. Dnes sa síce vyrábajú v Casablance, ale zajtra to môže vyrábať hociktorý pivovar na svete. Vidím, že už si zápis vyriešil...

15.11.2020  
libor.fcs       
Návrh: Ahoj Martine, zase tady mám jedno přistání lítače - estonský Anderson´s letos v létě. Adresa je Tähe 112a, Tartu. https://www.andersonscraft.com/en/history/ Děkuju! ;)
Reagovat
'
16.11.2020vemnr
Vďaka za info. Údaje som opravil.

14.11.2020  
lbh1       
Návrh: pridané 2 homebrewingy - z Bojkovíc
Reagovat
'

13.11.2020  
lbh1       
Návrh: ešte tu mám jednu vinárku z Rakúska - mesto Gols - fušujúca do piva - Judith Beck - Ulrich pale ale - https://www.ratebeer.com/brewers/weingut-judith-beck/29226/ - dikes
Reagovat
'
15.11.2020vemnr
aj majster tesár sa utne ;-) toto už tu máme takmer 2 roky - http://www.beerborec.cz/page.php?page=pivovar_detail&brewery_id=6651
17.11.2020lbh1
to bude tým, že som to hladal pod Ulrich pale ale... ale dik

13.11.2020  
lbh1       
Návrh: zdarec Martin - prosím o pridanie pivovaru a značky Milagritos - Španielsko. https://www.ratebeer.com/brewers/cerveza-milagritos/24415/ . Pivo kúpené vo vinotéke, vraj sú to okrem iného nejakí vinári, čo majú pivo ako doplnok..., dik
Reagovat
'
15.11.2020vemnr
Přidáno 15.11.2020

Zobraz vše...





 


Copyright 2004-2020 www.beerborec.cz      Kontakt: info@beerborec.cz