beerborec.cz     Přihlásit se    --   Registrace               Jak na to     FAQ
Hledání (BETA)
 
 
  Chybí:

  Značka piva

  Akce

  Statistika

  Jiné...

Přidat statistiku

Před zadáním se zkuste přesvědčit, že ještě nežádal nikdo před vámi:

Hledaný text         Jen nevyřízené         Jen moje        


     Návrhy lze zadávat jen po přihlášení


20.05.2018  
ASPHALT       
Návrh: Poprosil bych o přidání stupňovitosti 36° do rolovátka,děkuji
Reagovat
'

11.05.2018  
Slávista       
Návrh: Vrátil bych se k textu z 18.12. Ono teď už teda funguje úplný hovno, ale kdyby to třeba někdo opravoval, tak Kalouskova připomínka ze zmíněného data by neměla zapadnout,
Reagovat
'

11.04.2018  
Prd       
Návrh: Zdar. V souvislosti s novým žebříčkem ochutnaných států mě napadlo, že by bylo zajímavé vědět, kolik z kterých zemí bylo zkonzumováno piv. Třebas jako další údaj na stránce Statistiky - Nejčastější země. Díky alespoň za zvážení :-)
Reagovat
'

29.03.2018  
Duke23       
Návrh: Navrhoval bych upravit zadávací tabulku. Současný stav je takový, že pokud si chci například zadat pšeničné nefiltrované pivo, tak si musím vybrat, jestli ho zadám jako nefiltrované nebo pšeničné. Navrhoval bych duplikovat zadávací menu typ piva dvakrát nebo třikrát. První by zůstalo standardně přednastavené na světlé, jako doposud, ostatní - přidaná zadávací menu typu by pak byla přednastavena na prázdné pole.
Reagovat
'

18.12.2017  
Kalousek       
Návrh: Ahoj,proč nejde zobrazit,když si rozkliknu v žebříčku české létající všechny BB,ale ukáže to jen prvních 10 a mne? A u ostatních států je to asi podobné! Dík za odpověď a kdyby se to změnilo,bylo by potěšeno možná víc lidí!
Reagovat
'
21.12.2017Dwarf
a co je za problém? kliknu na "Ukaž víc" a vidím všechny...
21.12.2017Dwarf
jo, už chápu - létavce to nerozklikne, jen všechny... hmm, to jsem asi nikdy nepotřeboval :-)
29.12.2017Slávista
Úplně stejně to (ne)funguje i v případě, že si dám žebříček českých značek bez létajících pivovarů a chci ho vidět kompletní.

08.12.2017  
xsikix       
Návrh: Ahoj, blíží se Vánoce, čas jídla, piva, nákupů a dárků. Snad i beerie - majitel i admin těchto vynikajících stránek pro nás nějaký dárek chystá:-) Pro zjednodušení jsem si tu připravil takové malé shrnutí mých přání, kde s leckterými i několik borců souhlasilo a některé i navrhli jiní, leč tuze by se líbily i mně... 1) Možnost přesouvání zadaných piv ve výpisu. 2) Možnost zadávat apostrof. 3) Zprovoznit export německých a českých značek (CZ nejde asi těm s více značkami). 4) Tabulka "počet ochutnaných států 5) Možnost poslání inerního vzkazu více lidem najednou. Zas tak moc toho není... Tak beerižíšku, byli jsme přeci hodní, ne? :-)
Reagovat
'
09.12.2017xsikix
.... a ještě s dovolením dodám bod 6) Mazání starých a neuktualních komentářů u hospod (rád se toho chopím)
09.12.2017Dwarf
co si mám představit pod bodem 1)?
09.12.2017xsikix
Dne 15.12. v sekci "Co chybí - jiné" si s tím souhlasil:-)
09.12.2017xsikix
... 15.12.2016...
09.12.2017Dwarf
souhlasím pořád :-)
11.12.2017MartinR
Když už jsme u těch dárků... nemohli by přidavači přidávat i státy a měny? Když mají důvěru na přidávání piv a pivovarů... Těch požadavků je minimálně (hlavně u států) a věřím, že nejsou tak rozporuplné jako někdy dokáží být piva a pivovary... Děkuju :-)
12.12.2017MartinR
A ještě mě napadla (a zdaleka ne prvního tady) jedná úprava - možnost kombinace stylu piva a barvy, aby třeba tmavá IPA nemusela být zapsána buď jako IPA nebo jako tmavé pivo apod.... Ale tak hodní už jsme asi nebyli ;-)
28.12.2017pp
Asi jsme nebyli hodní vůbec :-( Navrhuješ drobná, ale dobrá a potřebná vylepšení (kromě 5, to bych nevyužil). Martinovy návrhy 7+8 též dobré, akorát ten poslední se obávám, že by už dal dost práce... A kdybych měl přidat jeden nereálný tak 9-správce může přesunout piva do nástupnické hospody (třeba s "cenou" 200 bodů, aby to muselo projít všeobecnou kontrolou v chatu).
31.12.2017xsikix
10) možnost editace vlastních příspěvků v chatu a v co chybí....

06.12.2017  
Dwarf       
Návrh: ahoj beerie, co takhle vytvořit výpis počtu návštěv hospody jednotlivými borci :-)
Reagovat
'

16.11.2017  
krivacek       
Návrh: V žebříčku vypitych piv by se mi libily i statistiky podle typu točené / lahvove / plech
Reagovat
'
21.11.2017Dwarf
mně taky :-)

16.11.2017  
krivacek       
Návrh: Zebric
Reagovat
'

04.10.2017  
MartinR       
Návrh: Zdravím, chtěl bych poprosit o přidání azerbajdžánského manatu (AZN) mezi měny. Děkuju, Martin
Reagovat
'

06.07.2017  
xsikix       
Návrh: Zřejmě to bude plácnutí do vody, ale myslím, že by byla príma funkce, když jsem na stránce hospody, aby tam někde přímo bylo "přidat pivo sem", čímž by mě to hodilo do "přidat pivo" s již předvyplněnými údaji s hospodou...
Reagovat
'
12.07.2017umbob
Gud ajda. Už jsem nad tím taky kdysi přemýšlel, Ty jsi to zformuloval. Ale bezproblémové používání apostrofu a funkční export německých piv bych uvítal spíš:-)
13.07.2017pp
Ohledně apostrofu se mě sám Tvůrce dotázal na konkrétní připomínky, tak snad na tom (teď) pracuje...
07.09.2017nerw
Trošku to tak funguje, když si vyhledáš tu hospodu a u ní klikneš v menu přidat pivo, uvidíš jí v přednastavených.
10.09.2017xsikix
nerw: A to mi právě irituje... Místo toho, abych tam měl 2 - 3 nejnavštěvovanější hospody, tak je tam jedna ze tří nejčastějších (pokaždé jiná, nechápu systém, jak to vybírá) + jedna buď posledně zadávaná, nebo jedna posledně na stránkách navšívená... Uvítal bych, jak sem psal, 2 - 3 nejčastější + tu jednu, kam se naposled přidával piva. Nabídka té, kterou sem si naposled prohlížel, mi přijde zbytečná...
13.03.2018Alf Daemon
xsikix: tohle taky vůbec nechápu, jak to funguje - podle mne je to nějaká náhodně vybraná hospoda z těch nejčastěji navštívených, protože tam nemohu najít naprosto žádnou logiku.

13.12.2016  
Prd       
Návrh: Zdar. Prosím o přidání stylu "Barley Wine" do nabídky typů piva při přidávání. A asi bych si tam dovedl představit i Black Ale, nebo něco podobného. Děkuji.
Reagovat
'
28.12.2016pp
Já bych zase navrhoval možnost zadávat typ piva pomocí checkboxů - takže by šlo nakombinovat např. polotmavé pšeničné nefiltrované, atp.
29.12.2016Prd
To by bylo úplně ideální - odlišit barvu od pivního stylu.

04.10.2016  
Frantig       
Návrh: Nevim, jestli se to tu uz neresilo, ale neslo by pridat vypis mnou ochutnanych znacek podle zemi? V Zebricku treba vidim, ze jsem ochutnal 5 znacek z Dzibuti (priklad), ale uz nevidim, ktere to byly...l
Reagovat
'
05.10.2016Dwarf
a proč si to nevytáhneš do excelu? tuhle možnost tu přece dávno máme ;-) / export CSV
05.10.2016Dwarf
vyber Žebříčky a tahej značky...
06.10.2016Frantig
tak s Excelem zrovna umím poměrně dobře, ale programovat makra kvůli pivu...no, budou ty dlouhé zimní večery...
06.10.2016Frantig
mno, kdyz na to tak koukam, tak ani podobne cary nebudou potreba

31.07.2016  
pp       
Návrh: Proč zadávat špatný údaj?! Tyto případy řeší beerie přesunem chybně zadaného piva (ale někdy to trvá...).
Reagovat
'
31.07.2016pp
Pardon, to byla reakce na Dwarfa níže.
01.08.2016Dwarf
protože v konečném důsledku je to úplně jedno - chceme zavřít hospodu? chceme... beztak nikdo neví přesně, kdy se hospoda zavřela... a spousta těchto údajů je tu ve stylu "nemusíš přesně, stačí přibližně" :-)
02.08.2016pp
Zrovna tady ale zřejmě víme, že byla zavřená 2015 a že Kosttovy piva patří do nástupnické hospody.
03.08.2016Dwarf
zřejmě víme :-) krásné slovní spojení ;-)
03.08.2016pp
Podcenil jsi buď Kosttu nebo beerieho ;-) Piva jsou přepsána do nástupnické :-)
07.08.2016Dwarf
občas i nějaká ta nepravděpodobnost se uděje :-)

27.07.2016  
umbob       
Návrh: Ještě by to chtělo sjednotit počet bodů potřebných pro modrý palec mezi datem zrušené hospody a nástupnické hospody. Některé hospody pak už mají schválenou nástupnikou hospodu, ale zadávat jde ještě do té původní. příklad zde http://www.beerborec.cz/?page=b_oe&codelat=edit&tbl=pubs&pub_id=15916
Reagovat
'
29.07.2016pp
Tady to brzdí pivo zadané až po navrhovaném datu ukončení (tj. 2015). Nejde tedy o nesoulad mezi počtem bodů, ale o nesplnění speciální podmínky.
29.07.2016Dwarf
takže to chce zavřít třeba 10.7.2016, což bude asi jednodušší než přemlouvat Kosttu k přepisu

25.07.2016  
umbob       
Návrh: Zdarec. Nešlo by zajistit, aby se v nejbližších hospodách zobrazovaly i ty uzavřené? Třeba jen volitelně. Pomohlo by to v určení nástupnických hospod. Díky za zvážení
Reagovat
'

03.07.2016  
vemnr       
Návrh: čaf Libor, Ossegg má web: http://ossegg.cz/
Reagovat
'
04.07.2016velbloud
Ejhle! To jsem si ani nevšiml :-)

26.06.2016  
ASPHALT       
Návrh: Zdravím,uvítal bych aby CZ pivovary byly seřazeny opravdu podle české abecedy,tudíž ,aby třeba Brno, bylo před Břeclaví,Ctiněves před Chebem atd....dost mi to vadí,když si kontroluji pivovary s mou tabulkou v excelu, už při tom velkém množství,díky.
Reagovat
'
10.07.2016MartinR
A možná něco podobného - sjednotit seznam pivovarů v logice město (obec) - název pivovaru. Kupříkladu u Rakouska jsou některé pivovary uvedeny v této logice a další podle názvu pivovaru, což dost znepřehledňuje celý seznam... Díky..
21.07.2016MartinR
A ještě bych se přimlouval za jednu věc - uvádět pivovary podle místa, kde fyzicky jsou a ne podle obce, kde je příslušná pošta...

28.04.2016  
Dwarf       
Návrh: Anglie, Belgie, Německo, Rakousko, Chorvatsko, Černá Hora, Rumunsko, SAE, Austrálie, Nový Zéland - jsou země, kde mám zapsané pivo v hospodě / v tabulce mám 10, spolu s ČR by to bylo 11 - znamená to, že pokud jsem v Rumunsku neměl v hospodě točené pivo, nepočítá se to?
Reagovat
'
28.04.2016Dwarf
patří pod diskusi o žebříčku navštívených států...
29.04.2016Dwarf
jen mě zajímá skript výpočtu, není to zas tak důležité...

15.04.2016  
umbob       
Návrh: Žebříček navštívených okresů tu máme, někteří BB už dosáhli jeho maxima. Co tak přidat žebříček "ochutnaných" států?
Reagovat
'
17.04.2016xsikix
To je ale nápad!
18.04.2016umbob
beerie: Díky za navštívené státy. Teď ještě ty ochutnané:-)
22.04.2016velbloud
Ano, tohle by bylo super, plná podpora!
22.04.2016Dwarf
ještě bych tam odečetl jedničku (ČR bych nepočítal)
22.04.2016umbob
No máme tu i zahraniční beerborce, takže ČR bych bral jako regulerní ochutnaný stát;-) Nebo to Dwarf myslel jinak?
23.04.2016velbloud
ČR bych nechal, je to stát, ne :-) Spíš bych odečetl virtuální státy...
26.04.2016Dwarf
umbob: těm by se zas nepočítal ten jejich domovský - prostě "domácí" stát ochutná každý a pořadí je pak zbytečně dlouhé, když obsahuje všechny borce, kteří mají jen 1 ochutnaný stát, a to ten svůj...
26.04.2016umbob
Dwarf: A jak se určí domovský stát? Že by se přidal do profilu každého beerborce?
27.04.2016Dwarf
umbob: vždy stačí odečíst 1, ne? :-) přece každý začíná zapisovat piva, která pije běžně...

12.01.2016  
Jindra       
13.01.2016
Návrh: Ahoj, pridat orezani mezer na zacatku a konci u Pridat pivo / Vybrat zadat jinou / Vybrat existující hospodu z databáze. Staci pridat trim(). CTRL-C je totiz blbe... Jindra
Reagovat
'
13.01.2016beerie
mělo by to být, díky

01.01.2016  
MartinR       
07.01.2016
Návrh: Skoro se teď bojím požádat o přidání srílanské rupie mezi měny ;-) Ale dopředu děkuju :-D
Reagovat
'
05.01.2016beerie
založeno pod kódem LKR
07.01.2016MartinR
Díky moc..

13.05.2015  
MartinR       
Návrh: Zdravím - bylo by možné přidat stupňovitost 5°? Nechci pořád zadávat Birell jako 0° ;-) Díky...
Reagovat
'
24.05.2015Henri
Souhlasím, 0° není žádné pivo i nealko musí přeci mít extrakt původní mladiny (EPM). Pleteme tu hrušky s jablky a je smutné, že nedokážeme rozlušit alkohol od EPM. Takže možnost zadat 0° prosím zrušit, protože pokud někdo pije takovýto nápoj, tak dle regulí nemá být na BB zapsán. A každé nealkoholické pivo musí mít nějaké EPM a kdo si u něho zapíše 0°, zapisuje nesmysl.
25.05.2015rank_d
Henri: sám si to tak zapisuješ... ;)
25.05.2015Henri
Já vím, psal jsem to tak, já těch nealko moc nepiji, ale vadí mi to a už to tak psát nechci a nebudu. Víc mi ale vadí, že nemůžu zadat pivo dle objemu.
25.05.2015rank_d
Tak to aj mne! :(
27.05.2015Dwarf
já bych to tak nehrotil... i já vím, že nealko má nějaké kladné EPM, ale konvence byla přijata jako 0° a mně to nevadí... nikomu to nebrání psát si nealka jako 6° či 7°
27.05.2015Henri
V Bavorsku mají některé nealko pšenice dokonce 12,5°.
27.05.2015Dwarf
jasně, třeba Forman z ČH je vydestilovaná desítka... ale protože je občas těžké zjistit původní EPM, píšu si prostě 0°
28.05.2015michalbre
Pište si to jak chcete, třeba 5°, je mi to fuk, ale 0° nerušit a prosim zachovat. Já si to píšu jako 0°, páč potom aspoň ve statistice lehko oddělim nealko od normálního piva a rozhodně se mi to nechce přepisovat. Každej ať si to píše, jak uzná za vhodný, do cizích čísel je mi hovno, očekával bych stejnej přístup od ostatních díky:)
29.05.2015Henri
A co takhle přidat ještě kolonku s alkoholem a udělat třeba i možnost volitelné položky. Kdo by chtěl, by si mohl zapisovat EPM jako doteď, další by si mohli zvolit alkohol a nebo třeba i obě možnosti. To by se mi líbilo.
29.05.2015michalbre
Klidně se může přidat cokoliv, já nebudu proti. Jenom sem pro zachování 0°. To, že to tu bude možnost zadat, snad nikomu vyloženě vadit nebude. Ať si to prostě každej zadá tak, jak je mu po chuti:)
30.05.2015Dwarf
Hanri: systém funguje, nač to komplikovat dalším chlívkem - kdo chce psát nealko jako 0°, má možnost; kdo si chce psát skutečné EPM, má taky možnost (já preferuju 0°, leč se tím ve statistikách odliší nealko od slabých piv; a taky vůbec netuším, jaký základ to které nealko má)
31.05.2015Dwarf
*Henri - omlouvám se za překlep
01.06.2015MartinR
Fajn diskuze... Nemám nic proti 0, klidně si ji pište... Já bych si rád zapsal EPM, ale ta 5 tam prostě není ;-) Díky ;-)
02.06.2015Dwarf
napsal jsem beeriemu...
25.08.2015umbob
a nic:-)
25.08.2015xsikix
No tě pic
25.08.2015xsikix
zase bude hic:-)
27.10.2015xsikix
Zima na krku....
29.10.2015Dwarf
Siki: marnost nad marnost...
09.11.2015umbob
Třeba to MartinR dostane pod stromeček:-)
20.11.2015xsikix
Vánoce jsou daleko dostal to k Světovému dni chronické obstrukční plicní nemoci!!!

14.04.2015  
krivacek       
Návrh: Nebylo by možné zobrazit v hospodách žebříček nejžíznivějších a nejoblíbenějších i podle měst a nejen celkově? Děkuji
Reagovat
'
20.04.2015pp
To by se mi také hodilo - když někam jedu, zajímají mě nejoblíbenější hospody v tom daném městě a musím kvůli tomu prohlížet výpis všech hospod... Ideální by bylo přidat do výpisu "Hospody podle parametrů..." možnost seřazení podle sloupců Hospoda, Lidí, Piv.

20.12.2014  
ASPHALT       
Návrh: Poprosil bych přidat stupňovitost 43°,díky.
Reagovat
'
17.01.2015beerie
přidáno

Zobraz vše...





 


Copyright 2004-2018 www.beerborec.cz      Kontakt: info@beerborec.cz