beerborec.cz
Přihlásit se
--
Registrace
Jak na to
FAQ
Hledání (BETA)
Úvod
Výpis z rejstříku
Přidat pivo
Statistiky
Žebříčky
Hospody
Akce
Pivovary
Značky piva
Borci
Napište
Odkazy
Co chybí
Chat
Chybí:
Značka piva
Akce
Statistika
Jiné...
Přidat statistiku
Před zadáním se zkuste přesvědčit, že ještě nežádal nikdo před vámi:
Hledaný text
Jen nevyřízené
Jen moje
Pravidla pro přidávání českých značek
Návrhy lze zadávat jen po
přihlášení
07.02.2024
jt
Návrh:
šlo by u výpisu vypitých značek podle zemí řadit ty země a značky opačně, tedy od jedničky? Třeba by tam byla volba, jestli chcu nahoře první, nebo naopak poslední. http://www.beerborec.cz/page.php?page=poradi&subpage=poradi_countries
Reagovat
'
19.01.2024
jt
Návrh:
Teď jsem si všiml, že tady chybí Bahrajn jako země. Jeden BB si to zadal jako Sau
Reagovat
'
23.08.2023
MartinR
Návrh:
Chtěl bych požádat o přidání měny - kazašské tenge (KZT). Děkuji..
Reagovat
'
23.08.2023
xsikix
Já chtěl před měsícem indonéskou Rupii :-)
24.08.2023
MartinR
Takže možná k Vánocům...
29.12.2023
MartinR
Tak asi těm příštím..
26.12.2024
MartinR
Tak ani letos, zase jsme asi zlobili...
28.01.2025
xsikix
Já už si to přepočítal na Káčé ;-)
28.03.2023
luBOSSko
Návrh:
poprosím pridať stupnovitosť 34°, poteší to iste aj bb, ktorí to už žiadali predomnou :-), dík
Reagovat
'
01.06.2023
karci
Medzičasom už boli pridané všetky medzi 30° a 40°.
01.09.2022
jt
Návrh:
Ahoj, dnes jsem dostal nápad, že by se mohla udělat hezká statitika u měn. V rozbalovacím menu by se vybrala měna a zobrazil by se žebříček borců, kteří mají v dané měně nejvíce propito. Elegantně by se tak vyřešil i ten problém s měnovou reformou v Bělorusku, u BYR (starý rubl) by byla poznámka od 1.7.2016 1 BYN = 10 000 BYR, totéž i u nového rublu BYN. Kolik mám propito v různých měnách by se konec konců mohlo objevovat i v osobní statistice (zas přes ten robalovací výběr).
Reagovat
'
21.10.2022
Dwarf
takže když si budu útratu psát v nějakých exotických penězích, budu hned na čele spousty žebříčků, dobrý nápad :-D // jinak nápad asi zajímavý, ale nerealizovatelný
13.07.2022
Prd
Návrh:
Zdar. Celkem by se mně líbilo, kdybych na stránce s konzumenty konkrétní značky byl uveden nahoře stejně tak, jak je tomu v rámečku "Kdo tu pil a pije" u hospod. Pro jistotu - mám na mysli tuto stránku: http://www.beerborec.cz/page.php?mesto=&page=brand_detail&typ=who&brand=&brandid=1 . Kdyby se třeba jednou někdy chtělo.. Děkuji.
Reagovat
'
03.07.2022
Zmekky
Návrh:
Ahoj, co by jste řekli na přidání typu piva "NEIPA"?? Piju ji docela často a vždy musím dát IPA a do upřesnění psát NEIPA...
Reagovat
'
04.07.2022
RičrD_9
Uvítal bych
05.07.2022
Dwarf
on kde kdo, ale co říkáme my, na tom tak úplně nezáleží :-))
13.07.2022
Prd
To by bylo báječné...
05.08.2022
MartinR
Třeba letos něco Ježíšek nadělí...
15.08.2023
RamXas
Dobrý nápad 👍🏻
20.06.2022
PupikPU
Návrh:
Do exportu "Výpis z pivního rejstříku" (v *.csv) informaci "Akce"
Reagovat
'
18.06.2022
jt
Návrh:
Šlo by u seznamu mnou navržených změn udělat filtrování na změny, které ještě nejsou zpracované?
Reagovat
'
22.07.2022
pp
Momentálně jsou nezpracované pouze odlišené červeným nápisem, což je při tisících změn poněkud nepřehledné a je třeba napsat si nějaký skript ;-) Pro změny v ČR používám stránku okres.
23.03.2022
mickey07
Návrh:
Cau, jak zadat piva, ktere jsem si daval v jidelnich vozech Ceskych drah? Vlastne je to hospoda, kam muze kazdy beerborec...? Diky
Reagovat
'
24.03.2022
Dwarf
pokud máme v definici hospody, že musí mít pevnou adresu, pak asi jen poznámku... tak mi to přijde ok... ale možná to jiní vidí jinak ;-)
06.04.2022
karci
Pozri FAQ: "Hospodami nejsou: Jídelní a restaurační vozy českých ani jiných drah"
13.04.2022
mickey07
Ok, dekuji
07.02.2022
RičrD_9
Návrh:
Prosím přidat stupňovitosti 34° viz BA Zichovec a 40° viz Raven Frozen Waste
Reagovat
'
07.02.2022
RičrD_9
Koukám že 34° už je v jednání :)
14.10.2021
Kari
Návrh:
Prosím přidat možnost stupňovitosti piva 4 (% EPM) - viz Freedom 4 od Cobolisu. Díky.
Reagovat
'
23.06.2022
pp
Připojuji se.
13.04.2021
jt
Návrh:
Šlo by ke značce domovařiče přidat ještě nějaké info? Když si najdu konkrétní domovařičskou značku, tak jen vidím, kdo to pije. Spousta těch domovařičů má stránku vlastního domácího pivovaru na fb, nebo na HomeBrewMap.
Reagovat
'
20.04.2021
xsikix
přidat by to šlo, sposta jich to také zde má, asi bych doporučoval napsat lbh1 soukromou zprávu se seznamem navrhovaných přidání a pak počkat, až si na to udělá čas....
23.04.2021
jt
tak na takovou domovařičskou značku jsem asi zatím nenarazil. U nových žádostí jsem ty adresy napsal, ale je otázka, zda-li to k tomu přidá.
23.04.2021
Prd
Sem tam to někdo zadané má - zelené www za značkou. http://www.beerborec.cz/page.php?page=pivovar_detail&brewery_id=1005
04.07.2022
RičrD_9
http://badboysbrew.pivni.info/vitejte/ také mám, ale tady na BB ne ://
15.03.2021
gomez
Návrh:
Dobrý večer všem, mám jeden dotaz, jak evidujete točené pivo, které vám hospoda natočí do vlastní PET lahve? Poté vypijete doma, jestli údaj o vypitém pivě dáváte jako by to bylo v té hospodě, i když je to doma nebo to necháte bez navštívené hospody a jen zapíšete značku piva
Reagovat
'
16.03.2021
xsikix
Já to mám tak, že když to pivo vypiju ještě týž den, šoupnu ho do hospody s poznámkou o vypití doma, když ho ztrestám a déle, tak jen jako točené doma, bez hosody, ale každý si to dělá dle svého uvážení...
23.03.2021
MartinR
Pokud mi pivo na místě natočí do PET s sebou, píšu si ho jako čepované do hospody, pokud tam koupím pivo už přímo v PET s etiketou, beru ho jako lahvové. Ale 100 lidí, 100 způsobů...
07.05.2021
pp
Také zapisuji podle toho, co koupím - buď čepované (ať už do půllitru, džbánku či petky) anebo lahvové (ať už lahváč nebo petka z lednice).
04.01.2021
jos_sep
Návrh:
Zdravíčko. Byl bych hodně smělý, kdybych chtěl přidat stupňovitost 34? :-)
Reagovat
'
09.01.2021
xsikix
Žádal Bartus 5.12.2007, tak čekej :-D
10.01.2021
jos_sep
Dobře :-D
15.11.2020
xsikix
Návrh:
Blíží se Ježíšek, budeme zase vypisovat naše přání ;-)
Reagovat
'
16.11.2020
libor.fcs
Naděje umírá poslední :D
23.11.2020
MartinR
Vypisovat netřeba, stačí oprášit..
15.11.2020
pan P.
Návrh:
Zdravím, je takový problém mít kompletní "seznam zemí" ? Na požadavek přidání státu čekám téměř rok. Hlavně že je v tom seznamu spousta těch "mezinárodně neuznaných"
Reagovat
'
15.11.2020
libor.fcs
O přidání státu žádá Martin, poté, co se napíše požadavek na značku ze země, kterou tady ještě nemáme. Většinou to beerie přidá to dvou týdnů.
22.10.2020
Prd
Návrh:
Zdar. Tak zase jeden nápad do řady: na stránce Žebříčky - "Ochutnané" země bych po rozkliknutí počtu ochutnaných zemí bral ještě (třeba nultou) "zemi" vše, kde by byl uvedeny nové značky s datem prvního ochutnání stejně, jako je tomu u jednotlivých zemí, ale všechny dohromady. Děkuji.
Reagovat
'
20.10.2020
Trhac
Návrh:
Zdravím chlapi, asi nám tu chybí trojková stupňovitost....viz. https://www.schlenkerla.de/rauchbier/sorten/sorten.html#hansla mimochodem velmi solidní pivko, podstatně lepší, než 99% nealko piv.....
Reagovat
'
17.09.2020
gomez
Návrh:
Ahoj chci se zeptat kam mám zařadit pivo, které jsem vypil včera na fotbalovém zápase ve Frenštátě? Byl tam stánek s občerstvením, tak jestli pod hospodu co je na hřišti nebo vytvořit novou, případně nějak jinak? Já se nejvíce přikláním to evidovat pod tou hospodou, protože je v rámci fotbalového hřiště, i když občerstvení bylo na jiném místě v rámci areálu.
Reagovat
'
20.09.2020
xsikix
Jasně, buď si to dej pod hospodu na hřišti, a nebo si to nepiš do žádné a napiš si poznámku v duchu "vypito na hřišti"... V žádném případě nezakládat novou hospodu "stánek"... Ať chutná....
28.09.2020
gomez
Děkuji moc za vysvětlení
17.12.2019
ASPHALT
Návrh:
Navrhuji odebrat z "ochutnané země" území patřící pod vládu své "nadřízené země", tedy všechny země které jsou "závislé" - např. Martinik,Guadeloupe,Réunion,ostov Man - protože dle mne nespňují statut "Ochutnané země", jestliže je to bráno jakožto - země = nezávislý stát. Děkuji.
Reagovat
'
18.12.2019
umbob
Skotsko, Severní Irsko, Wales...
18.12.2019
xsikix
......Hong Kong, Tibet, i když ty já třeba, oproti Miloši Emanovi, beru jako stát samostatný ....
18.12.2019
ASPHALT
Skotsko,Severní Irsko,Wales - to bych asi zanechal, každý asi ví proč :-)
19.12.2019
Slávista
ASPHALT: A čemu to jako vadí? Podle mě je docela rozdíl mít pivo z Francie nebo z Tahiti... A Kosovo, Abcházie, Jižní Osetie, ..., to jsou nebo nejsou samostatné státy? Prostě - současný stav mi vyhovuje a nešťoural bych se v tom.
19.12.2019
libor.fcs
Já teda nemám pocit, že stát = země ;) Já se současným stavem souhlasím.. Ale je to pouze můj soukromý názor, Man jsem navrhoval osamostatnit já, po poradě s kolegy na katedře mezinárodních vztahů FF MU ;) Stejně tak navrhuju osamostatnit Jersey, tyto ostrovy můžou být vedeny pod VB, nikoliv pod Anglií.. Upřímně mi vadí jenom Abcházie, to je okupované území..
19.12.2019
libor.fcs
Nebo spíše země = stát. Každý stát je zároveň zemí, ale každá země není stát ;)
19.12.2019
Dwarf
já bych do toho nehrabal... nechci přijít o Tahiti jen proto, že si někdo myslí, že to je součást Francie...
20.12.2019
xsikix
Ještě že není pivovar i v Gibraltaru:-)
20.12.2019
umbob
Grónsko jich pár má. Nechystá se tam někdo? :-)
20.12.2019
libor.fcs
siki: Byl, ale loni ukončil činnost :D
20.12.2019
vemnr
Ja navrhujem tešiť sa z toho, že máme takúto stránku. Každý kto si chce evidovať štatistiku inak má možnosť vytvoriť vlastnú stránku, aplikáciu, alebo čokoľvek vie vytvoriť. Niekedy mám pocit, že sa tu už fakt riešia strašidelné pakoviny a že táto zrovna vyletela z úst môjho kamaráta som veľmi prekvapený. :-) :-) :-)
23.04.2021
jt
při mistrovství Evropy v čutané taky hrají týmy Anglie a Skotska, tam si taky na nějakou nadřízenou zemi nehrají. V případě Tibetu nebo Abcházie zase ty země podle někoho nadřízené země mají a podle jiných nemají. Takže bych nechal stávající stav, ještě bych dokonce i přidal Krym.
17.12.2019
ASPHALT
Návrh:
Navrhuji odebrat z "ochutnané země" území patřící pod vládu své "nadřízené země", tedy všechny země které jsou "závislé" - např. Martinik,Guadeloupe,Réunion,ostov Man - protože dle mne nespňují statut "Ochutnané země", jestliže je to bráno jakožto - země = nezávislý stát. Děkuji.
Reagovat
'
07.09.2019
Alien
Návrh:
Navrhuji přidat k pivu Stephan s Brau pivovar Feldschloesschen AG, který to vyrábí.
Reagovat
'
08.09.2019
libor.fcs
Stephans Bräu z Kauflandu? ten se vaří všude možně..
02.09.2019
Dwarf
Návrh:
libor.fcs: ad Dwarf: ono by to bylo skvělé, ale na to jsme s Jirkou malí páni.. // já vím, jen se domnívám, že když o to beerieho požádáte vy s Jirkou, mohlo by to mít nějakou váhu ;-)
Reagovat
'
02.09.2019
xsikix
No, já sem beerimu osobně psal již 3x ohledně toho exportu a ani jednou sem se nedočkal žádné odpovědi, kdyby napsal, "koukal sem na to, nevím co s tím", nebo aspoň "kašlu na to", ale nic:-( A opravdu sem nechtěl spouštět diskuzi o létákách, primárně mi jde o to, že mi teď v seznamu neochutnaných českých značek (který sem si musel sám vypracovat) chybí 1 značka a sem si jist, že normální pivovar to není, musí to být nějaký polétavec, buď nějaký nový, nebo mi uniknul starší, což teď znamená rozkliknout desíitky značek a jejich podznaček a hledat a hledat, což by při funkčnosti exportu do PDF byla otázka deseti minut, při Dwarfově návrhu na možnost řazení lítáků dle data přidání by to taky bylo jednodušší a to rolovátko by bylo úplně nejlepší, zaškrtnu, dám vypsat a hned bych viděl, co nemám.... A znovu opakuji, prvotní podnět této diskuze je jen a pouze možnost si jednoduše dohledat, co sem nepil, nikoliv nesmyslnost neexistujících pivovarů (i když si myslím, že každý domovarník má minimálně svůj speciální hrnec a vařečku - na rozdíl od polítačů:-) )
03.09.2019
libor.fcs
Já myslím, že siki nemá o nic menší slovo, než já s Jirkou.. Je škoda, že beerie na to nemá víc času.
01.09.2019
xsikix
Návrh:
Zdravím, znovu apeluji, zda by bylo možno přidat do pivovarů zatržítko "co jsem nepil", případně "co jsem pil", Již přes rok mi nefunguje export značek a po založení "pivovaru" Létající pivovaru je opravdu časově náročné dohledávat, co jsem ještě nepil, protože létáci se neukazují v sekci "pivovary" podle data přidání.... Děkuji A nebo zprovoznit ten export? Ale na to se tu již apeluje od listopadu 2017, zatím bez jakékoliv reakce z ústředí....
Reagovat
'
01.09.2019
xsikix
A když nad tím teď přemýšlím, tak zatržítko u pivovarů je mi kvůli lítákům prd platný, protože když sem měl alespoň jeden, podle zatržítka už bych měl všechny, to by to zatržítko muselo být u hlavních značek, což je asi nereálné.... Zkrátka ty i v tom bordel dělali, dělají a dělat budou.....
01.09.2019
xsikix
....poslední věta znovu: Zkrátka ty nepivovary (lítači) v tom bordel dělali, dělají a dělat budou....
01.09.2019
libor.fcs
Reaguju jenom na ty lítače, k ostatnímu totiž můžu napsat jenom, že všechny tvé návrhy plně podporuju ;) Co myslíš, že je nejlepší s těmi lítači udělat? Dát je do neurčených, nebo dělat, že ta piva neexistují? Když budou v neučeném státě, tak už tě nebudou zajímat a nebudeš dohledávat, zda jsi je pil? Já fakt nevím, proč by to nemohly být české značky. Tady je opravdu těžké vyhovět všem a fakt dlouho jsem nad tím přemýšlel, jak to udělat, aby se to alespoň trochu blížilo realitě..
02.09.2019
Dwarf
jen to nechte, jak to je - co se týče zařazení / ale v tom výpise by to taky chtělo sloupec s datem přidání, jak to je u "kamenných" pivovarů, aby se v tom dalo vyznat
02.09.2019
libor.fcs
Dwarf: ono by to bylo skvělé, ale na to jsme s Jirkou malí páni..
02.09.2019
xsikix
V tomhle případě mi jde pouze o to, že noví lítači jsou fakt těžce dohledatelní bez toho, aniž bych pročítal celou sekce "co chybí", a nebo rouklikával všechna nová piva, takže když sem někde 14 dnů na dovolené bez netu, pak strávím hodinu hlednáním nových českých značek... Jinak mlj názor je znám už dlouho, pivovar bez pivovaru není pivovar, ale o tom ta má žádost není, fakt bych potřeboval buď zprovoznit ten export, nebo nějak udělat, abch věděl, který lítač je nový, když už jsou to české značky....
02.09.2019
libor.fcs
Jasné, já to chápu. Já akorát pořád nevím, jaké jiné značky by to měly být, když ne české. Létající pivovar je totiž stejná blbost, jako neurčený stát ;)
02.09.2019
xsikix
Takže místo jedné blbosti tu máma dvě:-) Není lepší mít než tu jednu?
02.09.2019
libor.fcs
No tak létající pivovar není regulérním pivovarem, to se přece touhle změnou tak nějak vyřešilo a ty LP nejsou v seznamu pivovarů, ale jsou vedle, pouze jako značky. Ta jejich piva přece značkami jsou, nebo ne? :D A když jsou vyrobeny v ČR nějaký subjektem, který je v rejstříku firem jako výrobce piva a který se na té výrobě vlastníma rukama podílí, tak nevidím důvod, proč by to mělo být v neručeném státě spolu s nějakými markeťáky nebo přelepy. Když se nad tím zamyslím a představím si situaci, že třeba přijedu do Budapeště, dám si nějakých 10 craftových piv, z nichž je 8 z LP. Mám tedy ochutnané 2 maďarské značky a 8 neurčených. Pak zajdu do marketu, koupím 20 piv z pivovaru Pécs, z nichž je teda většina jenom přelep stejného piva, ale hnedle mám 20 maďarkých značek. To už však většině lidí nevadí. To je logika.. Jinak jsem teda ale rád, že o tom diskutujeme, protože nespokojenost je matkou pokroku ;)
28.03.2019
Prd
Návrh:
Zdar. Prosím o přidání 40° do rolovátka (kvůli tomuto počinu https://www.pivnici.cz/pivo/raven-frozen-waste/ ). Děkuji.
Reagovat
'
17.05.2019
xsikix
..... a prd :-)
31.05.2019
Prd
ještě je brzy :-)
17.06.2019
rank_d
O to som žiadal 17.6.2018... :(
01.07.2019
Prd
a kurva :-)
20.03.2019
ASPHALT
Návrh:
Zdarec ! Mne napadl žebříček hospod s nejvíc navštívenými beerborci, jinými slovy : "Žebříček nejoblíbenějších BB hospod". :-)
Reagovat
'
20.03.2019
Prd
Zdar. Myslíš toto? http://beerborec.cz/page.php?page=hosp&ord=pocet_lidi&desc=desc . Sice může být nějaká nepříliš oblíbená s velkým počtem beerborců, ale to asi nebude moc pravděpodobný.
08.04.2019
simcakut
Jak píše prd, tak tenhle žebříček tu je. Dáš si vyhledat hospody třeba v Brně, a pak si je můžeš řadit dle počtů borců, dle počtu vypitých piv, dle hodnocení...
17.03.2019
Slávista
Návrh:
Ve statistice "Hospody", eventuelně aspoň "Moje hospody" by se mi líbil nový sloupeček "Mých piv", protože v této statistice je možné tvořit pořadí podle různých hledisek, ale podle počtu piv, která jsem v daném podniku vypil, to možné není. A to je škoda.
Reagovat
'
11.01.2019
moreli
Návrh:
Asi by bylo lepší a přehlednější, kdyby se u hospod ukazoval pouze počet vypitých piv od jednotlivých značek a nikoli kombinace značka a stupňovitost. U některých hospod jsou zbytečně nekonečné seznamy, o kterých pochybuju, že jsou někomu k něčemu dobré.
Reagovat
'
17.01.2019
Slávista
Vidíš, zrovna tohle bych nechal jak je. Mě ty sáhodlouhé seznamy baví :-)
27.02.2019
moreli
Jen tak pro srandu si představ, že 8 beerborců půjde do Bahna a dají si tam jedno stejné pivo. Skoro bych se vsadil, že to bude ve výpise zapsáno jako sedm různých piv. To je samo extrém, ale v podstatě to tak funguje, jedno a to samé pivo se dá zapsat různě a pak jsou z toho ty nepřehledné dlouhé výpisy.
17.06.2018
rank_d
Návrh:
Ahoj, prosím o pridanie stupňovitosti 40°. Ďakujem.
Reagovat
'
21.09.2018
Alf Daemon
COpak, potopil jsi nějakého Bismarcka?? :-D
20.05.2018
ASPHALT
Návrh:
Poprosil bych o přidání stupňovitosti 36° do rolovátka,děkuji
Reagovat
'
11.05.2018
Slávista
Návrh:
Vrátil bych se k textu z 18.12. Ono teď už teda funguje úplný hovno, ale kdyby to třeba někdo opravoval, tak Kalouskova připomínka ze zmíněného data by neměla zapadnout,
Reagovat
'
11.04.2018
Prd
Návrh:
Zdar. V souvislosti s novým žebříčkem ochutnaných států mě napadlo, že by bylo zajímavé vědět, kolik z kterých zemí bylo zkonzumováno piv. Třebas jako další údaj na stránce Statistiky - Nejčastější země. Díky alespoň za zvážení :-)
Reagovat
'
29.03.2018
Duke23
Návrh:
Navrhoval bych upravit zadávací tabulku. Současný stav je takový, že pokud si chci například zadat pšeničné nefiltrované pivo, tak si musím vybrat, jestli ho zadám jako nefiltrované nebo pšeničné. Navrhoval bych duplikovat zadávací menu typ piva dvakrát nebo třikrát. První by zůstalo standardně přednastavené na světlé, jako doposud, ostatní - přidaná zadávací menu typu by pak byla přednastavena na prázdné pole.
Reagovat
'
21.08.2018
pp
Jestli to dobře chápu, jde v podstatě o přání č. 8) z 8.12.2017.
18.12.2017
Kalousek
Návrh:
Ahoj,proč nejde zobrazit,když si rozkliknu v žebříčku české létající všechny BB,ale ukáže to jen prvních 10 a mne? A u ostatních států je to asi podobné! Dík za odpověď a kdyby se to změnilo,bylo by potěšeno možná víc lidí!
Reagovat
'
21.12.2017
Dwarf
a co je za problém? kliknu na "Ukaž víc" a vidím všechny...
21.12.2017
Dwarf
jo, už chápu - létavce to nerozklikne, jen všechny... hmm, to jsem asi nikdy nepotřeboval :-)
29.12.2017
Slávista
Úplně stejně to (ne)funguje i v případě, že si dám žebříček českých značek bez létajících pivovarů a chci ho vidět kompletní.
08.12.2017
xsikix
Návrh:
Ahoj, blíží se Vánoce, čas jídla, piva, nákupů a dárků. Snad i beerie - majitel i admin těchto vynikajících stránek pro nás nějaký dárek chystá:-) Pro zjednodušení jsem si tu připravil takové malé shrnutí mých přání, kde s leckterými i několik borců souhlasilo a některé i navrhli jiní, leč tuze by se líbily i mně... 1) Možnost přesouvání zadaných piv ve výpisu. 2) Možnost zadávat apostrof. 3) Zprovoznit export německých a českých značek (CZ nejde asi těm s více značkami). 4) Tabulka "počet ochutnaných států 5) Možnost poslání inerního vzkazu více lidem najednou. Zas tak moc toho není... Tak beerižíšku, byli jsme přeci hodní, ne? :-)
Reagovat
'
09.12.2017
xsikix
.... a ještě s dovolením dodám bod 6) Mazání starých a neuktualních komentářů u hospod (rád se toho chopím)
09.12.2017
Dwarf
co si mám představit pod bodem 1)?
09.12.2017
xsikix
Dne 15.12. v sekci "Co chybí - jiné" si s tím souhlasil:-)
09.12.2017
xsikix
... 15.12.2016...
09.12.2017
Dwarf
souhlasím pořád :-)
11.12.2017
MartinR
Když už jsme u těch dárků... nemohli by přidavači přidávat i státy a měny? Když mají důvěru na přidávání piv a pivovarů... Těch požadavků je minimálně (hlavně u států) a věřím, že nejsou tak rozporuplné jako někdy dokáží být piva a pivovary... Děkuju :-)
12.12.2017
MartinR
A ještě mě napadla (a zdaleka ne prvního tady) jedná úprava - možnost kombinace stylu piva a barvy, aby třeba tmavá IPA nemusela být zapsána buď jako IPA nebo jako tmavé pivo apod.... Ale tak hodní už jsme asi nebyli ;-)
28.12.2017
pp
Asi jsme nebyli hodní vůbec :-( Navrhuješ drobná, ale dobrá a potřebná vylepšení (kromě 5, to bych nevyužil). Martinovy návrhy 7+8 též dobré, akorát ten poslední se obávám, že by už dal dost práce... A kdybych měl přidat jeden nereálný tak 9-správce může přesunout piva do nástupnické hospody (třeba s "cenou" 200 bodů, aby to muselo projít všeobecnou kontrolou v chatu).
31.12.2017
xsikix
10) možnost editace vlastních příspěvků v chatu a v co chybí....
09.07.2019
umbob
Bod 1) splněn :-)
06.12.2017
Dwarf
Návrh:
ahoj beerie, co takhle vytvořit výpis počtu návštěv hospody jednotlivými borci :-)
Reagovat
'
16.11.2017
krivacek
Návrh:
V žebříčku vypitych piv by se mi libily i statistiky podle typu točené / lahvove / plech
Reagovat
'
21.11.2017
Dwarf
mně taky :-)
16.11.2017
krivacek
Návrh:
Zebric
Reagovat
'
04.10.2017
MartinR
Návrh:
Zdravím, chtěl bych poprosit o přidání azerbajdžánského manatu (AZN) mezi měny. Děkuju, Martin
Reagovat
'
31.05.2018
MartinR
Tak už asi nežádám, už jsem zapomněl, kolik co stálo :-(
06.07.2017
xsikix
Návrh:
Zřejmě to bude plácnutí do vody, ale myslím, že by byla príma funkce, když jsem na stránce hospody, aby tam někde přímo bylo "přidat pivo sem", čímž by mě to hodilo do "přidat pivo" s již předvyplněnými údaji s hospodou...
Reagovat
'
12.07.2017
umbob
Gud ajda. Už jsem nad tím taky kdysi přemýšlel, Ty jsi to zformuloval. Ale bezproblémové používání apostrofu a funkční export německých piv bych uvítal spíš:-)
13.07.2017
pp
Ohledně apostrofu se mě sám Tvůrce dotázal na konkrétní připomínky, tak snad na tom (teď) pracuje...
07.09.2017
nerw
Trošku to tak funguje, když si vyhledáš tu hospodu a u ní klikneš v menu přidat pivo, uvidíš jí v přednastavených.
10.09.2017
xsikix
nerw: A to mi právě irituje... Místo toho, abych tam měl 2 - 3 nejnavštěvovanější hospody, tak je tam jedna ze tří nejčastějších (pokaždé jiná, nechápu systém, jak to vybírá) + jedna buď posledně zadávaná, nebo jedna posledně na stránkách navšívená... Uvítal bych, jak sem psal, 2 - 3 nejčastější + tu jednu, kam se naposled přidával piva. Nabídka té, kterou sem si naposled prohlížel, mi přijde zbytečná...
13.03.2018
Alf Daemon
xsikix: tohle taky vůbec nechápu, jak to funguje - podle mne je to nějaká náhodně vybraná hospoda z těch nejčastěji navštívených, protože tam nemohu najít naprosto žádnou logiku.
13.12.2016
Prd
Návrh:
Zdar. Prosím o přidání stylu "Barley Wine" do nabídky typů piva při přidávání. A asi bych si tam dovedl představit i Black Ale, nebo něco podobného. Děkuji.
Reagovat
'
28.12.2016
pp
Já bych zase navrhoval možnost zadávat typ piva pomocí checkboxů - takže by šlo nakombinovat např. polotmavé pšeničné nefiltrované, atp.
29.12.2016
Prd
To by bylo úplně ideální - odlišit barvu od pivního stylu.
04.10.2016
Frantig
Návrh:
Nevim, jestli se to tu uz neresilo, ale neslo by pridat vypis mnou ochutnanych znacek podle zemi? V Zebricku treba vidim, ze jsem ochutnal 5 znacek z Dzibuti (priklad), ale uz nevidim, ktere to byly...l
Reagovat
'
05.10.2016
Dwarf
a proč si to nevytáhneš do excelu? tuhle možnost tu přece dávno máme ;-) / export CSV
05.10.2016
Dwarf
vyber Žebříčky a tahej značky...
06.10.2016
Frantig
tak s Excelem zrovna umím poměrně dobře, ale programovat makra kvůli pivu...no, budou ty dlouhé zimní večery...
06.10.2016
Frantig
mno, kdyz na to tak koukam, tak ani podobne cary nebudou potreba
31.07.2016
pp
Návrh:
Proč zadávat špatný údaj?! Tyto případy řeší beerie přesunem chybně zadaného piva (ale někdy to trvá...).
Reagovat
'
31.07.2016
pp
Pardon, to byla reakce na Dwarfa níže.
01.08.2016
Dwarf
protože v konečném důsledku je to úplně jedno - chceme zavřít hospodu? chceme... beztak nikdo neví přesně, kdy se hospoda zavřela... a spousta těchto údajů je tu ve stylu "nemusíš přesně, stačí přibližně" :-)
02.08.2016
pp
Zrovna tady ale zřejmě víme, že byla zavřená 2015 a že Kosttovy piva patří do nástupnické hospody.
03.08.2016
Dwarf
zřejmě víme :-) krásné slovní spojení ;-)
03.08.2016
pp
Podcenil jsi buď Kosttu nebo beerieho ;-) Piva jsou přepsána do nástupnické :-)
07.08.2016
Dwarf
občas i nějaká ta nepravděpodobnost se uděje :-)
27.07.2016
umbob
Návrh:
Ještě by to chtělo sjednotit počet bodů potřebných pro modrý palec mezi datem zrušené hospody a nástupnické hospody. Některé hospody pak už mají schválenou nástupnikou hospodu, ale zadávat jde ještě do té původní. příklad zde http://www.beerborec.cz/?page=b_oe&codelat=edit&tbl=pubs&pub_id=15916
Reagovat
'
29.07.2016
pp
Tady to brzdí pivo zadané až po navrhovaném datu ukončení (tj. 2015). Nejde tedy o nesoulad mezi počtem bodů, ale o nesplnění speciální podmínky.
29.07.2016
Dwarf
takže to chce zavřít třeba 10.7.2016, což bude asi jednodušší než přemlouvat Kosttu k přepisu
25.07.2016
umbob
Návrh:
Zdarec. Nešlo by zajistit, aby se v nejbližších hospodách zobrazovaly i ty uzavřené? Třeba jen volitelně. Pomohlo by to v určení nástupnických hospod. Díky za zvážení
Reagovat
'
03.07.2016
vemnr
Návrh:
čaf Libor, Ossegg má web: http://ossegg.cz/
Reagovat
'
04.07.2016
velbloud
Ejhle! To jsem si ani nevšiml :-)
26.06.2016
ASPHALT
Návrh:
Zdravím,uvítal bych aby CZ pivovary byly seřazeny opravdu podle české abecedy,tudíž ,aby třeba Brno, bylo před Břeclaví,Ctiněves před Chebem atd....dost mi to vadí,když si kontroluji pivovary s mou tabulkou v excelu, už při tom velkém množství,díky.
Reagovat
'
10.07.2016
MartinR
A možná něco podobného - sjednotit seznam pivovarů v logice město (obec) - název pivovaru. Kupříkladu u Rakouska jsou některé pivovary uvedeny v této logice a další podle názvu pivovaru, což dost znepřehledňuje celý seznam... Díky..
21.07.2016
MartinR
A ještě bych se přimlouval za jednu věc - uvádět pivovary podle místa, kde fyzicky jsou a ne podle obce, kde je příslušná pošta...
28.04.2016
Dwarf
Návrh:
Anglie, Belgie, Německo, Rakousko, Chorvatsko, Černá Hora, Rumunsko, SAE, Austrálie, Nový Zéland - jsou země, kde mám zapsané pivo v hospodě / v tabulce mám 10, spolu s ČR by to bylo 11 - znamená to, že pokud jsem v Rumunsku neměl v hospodě točené pivo, nepočítá se to?
Reagovat
'
28.04.2016
Dwarf
patří pod diskusi o žebříčku navštívených států...
29.04.2016
Dwarf
jen mě zajímá skript výpočtu, není to zas tak důležité...
15.04.2016
umbob
Návrh:
Žebříček navštívených okresů tu máme, někteří BB už dosáhli jeho maxima. Co tak přidat žebříček "ochutnaných" států?
Reagovat
'
17.04.2016
xsikix
To je ale nápad!
18.04.2016
umbob
beerie: Díky za navštívené státy. Teď ještě ty ochutnané:-)
22.04.2016
velbloud
Ano, tohle by bylo super, plná podpora!
22.04.2016
Dwarf
ještě bych tam odečetl jedničku (ČR bych nepočítal)
22.04.2016
umbob
No máme tu i zahraniční beerborce, takže ČR bych bral jako regulerní ochutnaný stát;-) Nebo to Dwarf myslel jinak?
23.04.2016
velbloud
ČR bych nechal, je to stát, ne :-) Spíš bych odečetl virtuální státy...
26.04.2016
Dwarf
umbob: těm by se zas nepočítal ten jejich domovský - prostě "domácí" stát ochutná každý a pořadí je pak zbytečně dlouhé, když obsahuje všechny borce, kteří mají jen 1 ochutnaný stát, a to ten svůj...
26.04.2016
umbob
Dwarf: A jak se určí domovský stát? Že by se přidal do profilu každého beerborce?
27.04.2016
Dwarf
umbob: vždy stačí odečíst 1, ne? :-) přece každý začíná zapisovat piva, která pije běžně...
12.01.2016
Jindra
13.01.2016
Návrh:
Ahoj, pridat orezani mezer na zacatku a konci u Pridat pivo / Vybrat zadat jinou / Vybrat existující hospodu z databáze. Staci pridat trim(). CTRL-C je totiz blbe... Jindra
Reagovat
'
13.01.2016
beerie
mělo by to být, díky
01.01.2016
MartinR
07.01.2016
Návrh:
Skoro se teď bojím požádat o přidání srílanské rupie mezi měny ;-) Ale dopředu děkuju :-D
Reagovat
'
05.01.2016
beerie
založeno pod kódem LKR
07.01.2016
MartinR
Díky moc..
13.05.2015
MartinR
Návrh:
Zdravím - bylo by možné přidat stupňovitost 5°? Nechci pořád zadávat Birell jako 0° ;-) Díky...
Reagovat
'
24.05.2015
Henri
Souhlasím, 0° není žádné pivo i nealko musí přeci mít extrakt původní mladiny (EPM). Pleteme tu hrušky s jablky a je smutné, že nedokážeme rozlušit alkohol od EPM. Takže možnost zadat 0° prosím zrušit, protože pokud někdo pije takovýto nápoj, tak dle regulí nemá být na BB zapsán. A každé nealkoholické pivo musí mít nějaké EPM a kdo si u něho zapíše 0°, zapisuje nesmysl.
25.05.2015
rank_d
Henri: sám si to tak zapisuješ... ;)
25.05.2015
Henri
Já vím, psal jsem to tak, já těch nealko moc nepiji, ale vadí mi to a už to tak psát nechci a nebudu. Víc mi ale vadí, že nemůžu zadat pivo dle objemu.
25.05.2015
rank_d
Tak to aj mne! :(
27.05.2015
Dwarf
já bych to tak nehrotil... i já vím, že nealko má nějaké kladné EPM, ale konvence byla přijata jako 0° a mně to nevadí... nikomu to nebrání psát si nealka jako 6° či 7°
27.05.2015
Henri
V Bavorsku mají některé nealko pšenice dokonce 12,5°.
27.05.2015
Dwarf
jasně, třeba Forman z ČH je vydestilovaná desítka... ale protože je občas těžké zjistit původní EPM, píšu si prostě 0°
28.05.2015
michalbre
Pište si to jak chcete, třeba 5°, je mi to fuk, ale 0° nerušit a prosim zachovat. Já si to píšu jako 0°, páč potom aspoň ve statistice lehko oddělim nealko od normálního piva a rozhodně se mi to nechce přepisovat. Každej ať si to píše, jak uzná za vhodný, do cizích čísel je mi hovno, očekával bych stejnej přístup od ostatních díky:)
29.05.2015
Henri
A co takhle přidat ještě kolonku s alkoholem a udělat třeba i možnost volitelné položky. Kdo by chtěl, by si mohl zapisovat EPM jako doteď, další by si mohli zvolit alkohol a nebo třeba i obě možnosti. To by se mi líbilo.
29.05.2015
michalbre
Klidně se může přidat cokoliv, já nebudu proti. Jenom sem pro zachování 0°. To, že to tu bude možnost zadat, snad nikomu vyloženě vadit nebude. Ať si to prostě každej zadá tak, jak je mu po chuti:)
30.05.2015
Dwarf
Hanri: systém funguje, nač to komplikovat dalším chlívkem - kdo chce psát nealko jako 0°, má možnost; kdo si chce psát skutečné EPM, má taky možnost (já preferuju 0°, leč se tím ve statistikách odliší nealko od slabých piv; a taky vůbec netuším, jaký základ to které nealko má)
31.05.2015
Dwarf
*Henri - omlouvám se za překlep
01.06.2015
MartinR
Fajn diskuze... Nemám nic proti 0, klidně si ji pište... Já bych si rád zapsal EPM, ale ta 5 tam prostě není ;-) Díky ;-)
02.06.2015
Dwarf
napsal jsem beeriemu...
25.08.2015
umbob
a nic:-)
25.08.2015
xsikix
No tě pic
25.08.2015
xsikix
zase bude hic:-)
27.10.2015
xsikix
Zima na krku....
29.10.2015
Dwarf
Siki: marnost nad marnost...
09.11.2015
umbob
Třeba to MartinR dostane pod stromeček:-)
20.11.2015
xsikix
Vánoce jsou daleko dostal to k Světovému dni chronické obstrukční plicní nemoci!!!
14.04.2015
krivacek
Návrh:
Nebylo by možné zobrazit v hospodách žebříček nejžíznivějších a nejoblíbenějších i podle měst a nejen celkově? Děkuji
Reagovat
'
20.04.2015
pp
To by se mi také hodilo - když někam jedu, zajímají mě nejoblíbenější hospody v tom daném městě a musím kvůli tomu prohlížet výpis všech hospod... Ideální by bylo přidat do výpisu "Hospody podle parametrů..." možnost seřazení podle sloupců Hospoda, Lidí, Piv.
20.12.2014
ASPHALT
Návrh:
Poprosil bych přidat stupňovitost 43°,díky.
Reagovat
'
17.01.2015
beerie
přidáno
29.08.2014
jt
Návrh:
Ahoj, nešlo by k profilu pivovaru u každé značky přidat hodnotu kolik piv této značky se celkově vypilo?
Reagovat
'
23.09.2014
Dwarf
tady by šlo věcí - statistických přehledů a různých dat...
09.07.2014
ASPHALT
Návrh:
Prosim o pridani do profilu polozku Plechovkove pivo ,kdyz tu jde zadat,proc nema svou kolonku jako tocene ci lahvove,kurvafix?:-)
Reagovat
'
10.07.2014
nerw
Toto se tu řešilo asi před pěti lety, projdi si historii sekce :)
20.07.2014
michalbre
Já bych teda souhlasil s ASPHALTem, proč by tu bejt nemohlo?
21.07.2014
pp
Protože plechovka je "lahev" (ve smyslu obal na jedno až několik piv)? Chápu to jako rozlišení točeného a lahváčů ze skla, plastu či plechu.
21.07.2014
michalbre
pp: Aha, tak to teda asi chápem každej jinak. Kuželka je kuželka a granát je granát.
21.07.2014
michalbre
Notabene když ve Statistice to rozlišení lahví a plechovek je...
21.07.2014
michalbre
A ta jedna řádka v profilu navíc by snad nikoho nezabilam já v tom nevidim vůbec žádnou překážku, ale když by Ti to tolik vadilo, tak by sis jí moh překrejt prstem, abys jí neviděl:)
22.07.2014
pp
Já mám ve statistice jenom točené a lahvové stejně jako v profilu, takže nevidím problém :-) Ale vážně - klidně je možné, že moje "vysvětlení" je blbost a jedná se o chybku v systému.
17.01.2015
beerie
Pridal jsem Plechovkove pivo do profilu
21.06.2014
Lofaso
Návrh:
Nešlo by k žebříčkům hospod přidat i ?Nejoblíbenější??
Reagovat
'
21.07.2014
michalbre
Dyť to tu máš. Můžeš si přidávat oblíbený hospody do toho sloupce vpravo.
28.07.2014
Lofaso
Mám na mysli vytvoření žebříčku hospod, které borci nejčastěji uvádějí jako svoje oblíbené.
04.12.2014
Alf Daemon
Tohle mi tedy připadá absolutně zbytečné. Nicméně ideální by bylo tvoření vlastních žebříčků - prostě dát k výběru parametry a logickými argumenty z nich udělat výběr dle svého požadavku.
20.05.2014
Slávista
Návrh:
My jsme připojili ke svému státnímu území nějaké kolonie? Konkrétně ostrov Madeira? Jen že je mezi českými pivovary Beerhouse Madeira ve Funchalu.
Reagovat
'
20.05.2014
pp
Madeiru už anektovalo Portugalsko :-)
22.05.2014
karci
Dík za upozornenie. Založenie toho pivovaru mi nejako blblo, nakoniec sa mi ho podarilo založiť pod Portugalsko s id=4075. Nevšimol som si, že sa do databázy vložil aj pokus s id=4074. Opravil som to, 4074 bude použité pre iný pivovar.
29.04.2014
Chich
Návrh:
Kdybych nebyl línej lempl, tak by to šlo dohledat, ale což třeba statistiku, kolik hospod ve které zemi......(dobře, jestli to tu bylo, tak mě nebijte)
Reagovat
'
04.05.2014
sedlacev
Souhlasím, že by se mi taky líbily statistiky po zemích.
29.04.2014
Chich
Návrh:
Kdybych nebyl línej lempl, tak by to šlo dohledat, ale což třeba statistiku, kolik hospod ve které zemi......(dobře, jestli to tu bylo, tak mě nebijte)
Reagovat
'
25.04.2014
krivacek
Návrh:
Bylo by možné zadat stupňovitost piva 5% a 6%. U nealka si tu píšem většinou 0%, ale je to nesmysl. Např. Birell má podle infa výrobce EPM 5,5%
Reagovat
'
28.04.2014
celedin
http://pivnirecenze.cz/328-stupnovitost-piva Tebou uváděný Birell by takto byla slušná třináctka :-)
30.04.2014
BratrCukr
Fakticky to je nesmysl, ale jelikož je mnoho nealkoholických piv která mohou mít různou stupňovitost a navíc se to u nealka dost špatně zjišťuje, používáme pro nealko nulu.
01.05.2014
Dwarf
celedin: máš v tom docela zmatek ;-)
19.06.2014
mickey07
Ptroc tady vsichni uvadeji stupnovitost v %? Nema to byt ve stupnich, kdyz je to teda stupnovitost? ;) % bych videl spis na alkohol, ne?
19.06.2014
nerw
mickey: Nastuduj třeba zde http://beer-tours.cz/pivni-zaklady/jednotky-stupnovitost-piva-epm
24.06.2014
mickey07
Nerw: Ok, beru zpet, tyto skutecnosti jsem nevedel.
25.04.2014
krivacek
Návrh:
Bylo by možné zadat stupňovitost piva 5% a 6%. U nealka si tu píšem většinou 0%, ale je to nesmysl. Např. Birell má podle infa výrobce EPM 5,5%
Reagovat
'
05.05.2014
Henri
K této žádosti se připojuji. Celá léta zde, nevím proč, nesmyslně zadáváme u nealkoholického piva stupňovitost O%, což je samozřejmě naprostý nesmysl, protože v tomto případě by se pochopitelně nemohlo jednat o pivo. Nealko má, jak píše krivacek, stupňovitost okolo 5% a v Bavorsku jsem zažil i nealko pšenice, které měly EPM 11%. Takže stupňovitost 0 nemá na BB co dělat, protože zde přeci zapisujeme pouze piva. Myslím, že již nazrál čas, na nápravu tohoto nesmyslu.
20.02.2014
Lofaso
Návrh:
Nešlo by ve statistice "Co pije" a "Co pije posledních 365 dní" zohlednit i typy piva? Takhle mi to počítá světé i tmavé desítka Kozla do jednoho.
Reagovat
'
20.02.2014
Lofaso
*desítky
20.02.2014
Lofaso
*světlé
22.02.2014
Dwarf
technicky vzato by to určitě šlo... háček je někde jinde ;-)
23.01.2014
mickey07
Návrh:
Mozna se budu opakovat, ale... Co takhle pridat moznost zobrazit propitou castku za urcite obdobi? Kdyz uz teda mame novou grafiku pri vkladani piv, myslim, ze tohle by tolik prace nedalo. Dekuji za reakce, prip. za splneni meho prani ;)
Reagovat
'
27.01.2014
Dwarf
novou grafiku? kde by se vzala??
27.01.2014
mickey07
No proste vkladani piva vypada jinak... Ale o to nejde, jde mi o praci s daty, ktere tu jsou a nepracuje se s nimi.
27.01.2014
Dwarf
zobrazuje se stejně... i když v každém prohlížeči jinak ;-) jinak máš recht, v mnoha ohledech trvá náprava/úprava skoro nekonečně dlouho, ale ani jeden z nás dvou s tím nic nenadělá
28.01.2014
mickey07
A kdo udela?
28.01.2014
Dwarf
jedině tvůrce BB beerie... ale obávám se, že toho má tolik, že to nijak brzo nebude
23.01.2014
mickey07
Návrh:
Mozna se budu opakovat, ale... Co takhle pridat moznost zobrazit propitou castku za urcite obdobi? Kdyz uz teda mame novou grafiku pri vkladani piv, myslim, ze tohle by tolik prace nedalo. Dekuji za reakce, prip. za splneni meho prani ;)
Reagovat
'
23.01.2014
mickey07
Návrh:
Mozna se budu opakovat, ale... Co takhle pridat moznost zobrazit propitou castku za urcite obdobi? Kdyz uz teda mame novou grafiku pri vkladani piv, myslim, ze tohle by tolik prace nedalo. Dekuji za reakce, prip. za splneni meho prani ;)
Reagovat
'
17.12.2013
michalbre
Návrh:
Ahoj, prosim přidat 6°. Měli sme šestku ve Velkym Rybníku, nejnižší je tu 7°.
Reagovat
'
16.01.2014
Slávista
No, už by bylo na čase.
18.01.2014
Chich
Tome, takovou limču pijou jen v PRzni na zimáku a pak dostanou lepáka i vod ukradenejch hradeckejch sekaček...ale jinak též prosím přidat. Díky.
23.01.2014
michalbre
Píšu ve Velkym Rybníku ajznboňáku. Nejsi moc bystrej:D
24.01.2014
Chich
michalbre: Ale Michálku, hoď se do klidu. Já vím, že ve Velkém Rybníku. Ale ty chlemtáš 6° v Plzni na zimáku téměř vždy, ne? Nebo kolik má to Géčko.
25.01.2014
michalbre
Nevim a je mi to fuk:) Taky bych tam moh lemtat kolču za 35,-, ale to se mi nechce:))
11.12.2013
Vampireman
Návrh:
Zdravím ... co takhle tabulka v profilu "Kde pije posledních 365 dní" ?
Reagovat
'
16.12.2013
michalbre
Tak to by mi taky zajímalo:) Ta by byla dobrá.
25.12.2013
Lofaso
Taky se přimlouvám.
05.02.2014
Chich
Taky pro...
11.12.2013
Jethro
Návrh:
Vyhledávání hospod podle adresy je velmi pěkné. Ocenil bych však, kdyby vyhledávání neřešilo háčky a čárky. Můj telefon nepodporuje (a všiml sem si toho i u jiných telefonů) psaní háčků a čárek na stránkách beerborce. A pak vyhledat něco operativně na cestách (v případě podcenění přípravy) je docela nemožné.
Reagovat
'
19.11.2013
MartinR
Návrh:
Ahoj, chci se zeptat, jestli jde vymazat omylem přidaná hospoda ve Výpisu... Díky, Martin
Reagovat
'
19.11.2013
moreli
Ve výpisu z pivního rejstříku máš před zápisem ikonu "pero"-upravit záznam, klikneš na ni a dostaneš se na list "Upravit zadané pivo". Na něm máš před názvem hospody ikonu "guma" -bez hospody. Klikneš na ni a je to.
19.11.2013
moreli
Sorry není to, musíš ještě uložit změny dole tlačítkem "Uložit změny".
21.11.2013
MartinR
Díky
17.09.2013
Abdulaziz
Návrh:
Chtěl jsem se zeptat u borce šíš@ jsem viděl, že na nějakou dobu přerušit kariéru. Kde v nastavení naleznu tuto funkci? Díky moc
Reagovat
'
19.09.2013
lbh1
jednoducho sa prestaneš prihlasovať... po 1 mesiace bez prihlásenia sa staneš mrtvolou a keď sa po čase znova prihlásiš, obživneš a budeš mať v profile záznam o prerušení....
27.05.2013
BratrCukr
Návrh:
Nešlo by přidat do profilu denní průměr, do kterého by se ale započítávaly pouze dny, kdy jsem pil? Tedy kolik průměrně vypiju, když piju.
Reagovat
'
27.05.2013
Moro
Bratře - to už se tu řešilo kdysi dávno (byli i borci, kteří žehrali na to, že jim klesá průměr, když např. stonají a berou léky, atp.) se závěrem, že průměr je prostě jeden a to celkový.
27.05.2013
BratrCukr
Škoda, je to jedna ze statistik která nejde zrovna snadno a rychle spočítat z jiných a já bych ji dost ocenil. Kolik piju, když piju by mě zajímalo. Jediným alternativním řešením je pít každej den, pak se oba průměry shodují. :-D
28.05.2013
Dwarf
no vidíš :-) máš to vyřešené
24.05.2013
Mandel
Návrh:
Chybí export rejstříku třeba do excelu!
Reagovat
'
24.05.2013
Dwarf
to je pravda - je to požadavek č. 458 :-)
15.05.2013
Wyrda
Návrh:
Naprosto souhlasím. Sice se za značkama neženu, ale občas si dopřeju něco nového. Jaké zklamání, když po odfláknuté přípravě ochutnám něco, co jsem už dřív chutnal...
Reagovat
'
15.05.2013
Wyrda
Patří k předchozímu návrhu od xsikixe... btw.: druhý příspěvek vznikl tím, že jsem dal backspace.. opravdu, mazání vlastních příspěvků je tím nejjednodušším vylepšením, jedním z prvních navrhovaných a pořád nic. :-(
15.05.2013
Wyrda
Návrh:
Naprosto souhlasím. Sice se za značkama neženu, ale občas si dopřeju něco nového. Jaké zklamání, když po odfláknuté přípravě ochutnám něco, co jsem už dřív chutnal...
Reagovat
'
13.05.2013
xsikix
Návrh:
A já bych zase uvítal filtrovat ochutnané značky piva dle států. Blíží se čas dovolených a já vždy znýmým vypisuji piva toho kterého státu (podle toho, kam jedou), co už sem měl, tj. který nemají vozit a vždycky musím projíždět všechny pivovary v oné zemi...
Reagovat
'